Geen producten (0)

 

Klantenservice en antwoorden op veel gestelde vragen.

 

Levertijd:

Pakketten die op werkdagen  voor 15:00 worden besteld, worden 95% zeker de volgende werkdag aangeboden. Zaterdag en zondag bestellingen worden maandag verstuurd en komen dan dinsdag bij u aan. Bestelt u vrijdag voor 15:00 een artikel dan heeft u die zaterdag in huis, maar is  het pakket is te groot (bijvoorbeeld een waveboard) dan kunt u dit tijdens de bestelling aangeven, dan zal het pakket met postnl meegestuurd worden ipv dhl. Deze brengen de grotere pakketten ook op zaterdag.

Prijzen

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Betaalmogelijkheden:

IDEAL, MISTER CASH, PAYPAL, AFTERPAY, OVERBOEKING, BETALEN BIJ AFHALEN EN MET VVV GIFTCARDS.

Klachtenafhandeling: 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Naam contact persoon:

E-mail:

Astrid  van Vugt

astridwaveshop@kpnmail.nl

Telefoon:

0031 (0)187-482195

of  de GSM 0652479723 (ook whatsapp)

Fax: 0187 481383

 

vestigings- en postadres:   

 

pascal 15 
3241MB Middelharnis



Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (astridswaveshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). U krijgt bij een klacht een ontvangstbevestiging en we gaan gelijk aan de oplossing werken. We houden dan contact tot het opgelost is. Komen we er samen onverhoopt niet uit, schakelen u en ik  de geschillencommissie van Webshop Keurmerk in.

Herroepingsrecht:
Als u iets koopt via internet, heeft u ten alle tijden het recht om binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Een aangekocht product kan geretourneerd worden indien redelijkerwijs mogelijk in de orginele verpakking.

U kunt een product terug sturen naar het volgende adres.

Astridswaveshop
Pascal 15
3241MB Middelharnis

Stuurt u voordat u iets terug stuurt altijd eerst even een mail en gebruik het Modelformulier voor herroeping en sluit dat bij de terug te sturen goederen, dat u heeft gekregen via de bevestigingsmail van de bestelling.

Let op: ongefrankeerde retour zendingen worden niet geaccepteerd. De kosten voor een retour zending worden niet vergoed.

Verzenden & retourneren
 
Vanuit de Benelux, Duitsland en United Kingdom kunt u ook bestellen.
Wij willen u graag van alles iets verkopen, maar niet meer belasten dan nodig is! Daarom berekenen wij geen verzendkosten.
 
Bestellingen worden zonder verzendkosten verstuurt naar Nederlandse adressen. Pakketten groter dan 80x80x50cm gaan met DHL europlus mee, deze dienst heeft 2 afleverpogingen en niet bij buren,
let daarop bij de bestelling, je kan altijd voor een alternatief adres kiezen bijvoorbeeld op je werk. 
Wij versturen ook naar andere landen, voor meer verzendkosten info klik hier om contact op te nemen.
 

Retourneren:
Als u iets koopt via internet, heeft u ten alle tijden het recht om binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen het product te retourneren. Een aangekocht product kan indien redelijkerwijs mogelijk in de orginele verpakking retour gezonden worden. Brievenbus post pakjes, gratis retourneren kan zo: Retour afzender op het originele pakje zetten zonder extra postzegels te gebruiken, zo weer terug de brievenbus in.

U kunt een product terug sturen met het ingevulde herroepingsformulier naar het volgende adres.
 
Astridswaveshop
Pascal 15
3241MB Middelharnis
 
Stuurt u voordat u iets terug stuurt altijd eerst even een e-mail en gebruik het Modelformulier voor herroeping dat u heeft gekregen via de bevestigingsmail van de bestelling. Let op: ongefrankeerde retour zendingen worden niet geaccepteerd  (behalve retourzendingen van brievenbuspakjes).

‘’   De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.